اخبار رستلینگ به تاریخ 13 اسفند 1393
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 13 اسفند 1393
نوشته شده در چهار شنبه 13 اسفند 1393
بازدید : 755
نویسنده : صادق

 

 

رسلمنیا نزدیک است...

رسلمنیا 21مین پی پر ویو به زودی برگزار خواهد شد. این پی پر ویو قرار بود در تاریخ 30 اسفند برگزار شود اما بدلیل برخی مشکلات زمان برگزاری آن یک هفته جلو افتاد و رسلمنیا در تاریخ 1393/12/23 برگزار خواهد شد. بعد از برگزاری سایت پی پر ویو من بین 1 تا 3 ماه تعطیل خواهد بود. شوء راء هفته بعد بدلیل نزدیکی به رسلمنیا فشرده خواهد بود و حداکثر مسابقات در آن به ثبت می رسد.

وضعیت جان سینا و سی ام پانک در رسلمنیا

جان سینا و سی ام پانک هردو سعی در جذب شیمس دارند. شیمس در رسلمنیا پایین رینگ ایستاده و این خطری برای سینا و پانک خواهد بود. سی ام پانک با دادن وعده های قهرمانی و تشکیل دوباره گروه نکسز و جان سینا با دادن روحیه از طرف مردم به شیمس سعی دارند او را جذب خود کنند. سینا و پانک طولانی مدت ترین استوری مجازی را به خود اختصاص دادند. این استوری از اکستریم رولز شروع و در نهایت در رسلمنیا به اتمام می رسد که زمان آن 1 سال خواهد بود.

چه کسی حریف بد نیوز برت خواهد شد ؟!

تا 10 روز دیگر رسلمنیا برگزار خواهد شد اما هنوز خبری از حریف بد نیوز برت نیست. همان طور که قبلا اعلام شده کمربندهای درجه 2 در رسلمنیا از یکدیگر جدا خواهند شد. جک سواگر در راء با اشاره ای که به بد نیوز کرد می تواند حریف مناسبی برای بد نیوز در رسلمنیا باشد. در شوء اسمکدان این هفته بد نیوز حریفش را در رسلمنیا انتخاب خواهد کرد.

عمل جراحی رومن رینز / سث رولینز

روی پاهای رومن رینز یک عمل جراحی موفقیت آمیز انجام شده. سث رولینز نیز در بیمارستان بستری است و در حال حاضر نیازی به عمل ندارد. رینز و رولینز در صورتی که بتوانند قبل از رسلمنیا بازگردند به خشن ترین شکل ممکن از امبروز انتقام خواهند گرفت اما با توجه به شرایط فعلی انها ، بازگشت رینز و رولینز تقریبا غیر ممکن است.

حریف بری وایت در رسلمنیا

بری وایت در رویال رامبل از دنیل براین شکست خورد اما در الیمینیشن چمبر با شکست دادن دنیل براین نه تنها صاحب کمربند سنگین وزن برای اولین بار در کریرش شد بلکه دنیل براین را برای همیشه عضو گروه وایت فمیلی کرد. حالا با توجه به اینکه دنیل براین تحت فرمان بری وایت است هنوز حریفی برای بری وایت در رسلمنیا پیدا نشده و دنیل براین هم عکس العملی تا به حال برای چلینج کردن بری وایت نداشته. امکان اینکه بازهم در رسلمنیا 2 برای کمربند سنگین وزن مسابقه ای برگزار نشود زیاد است.

مصاحبه با براک لزنر

مایکل کول :

هدفت از چلینج کردن استون کولد چی بود؟

براک لزنر :

من استون کولد رو چلنج کردم چون فکر میکرد با مدیریتش اونم با خیانت شان مایکلز میتونه همه چیز رو در دست بگیره... وقتی من تریپل ایچ برکردونم اونوقت بیزنس هم باز خواهد گشت همینجوری که توی راو روی استین f5 رفتم همینطور در رسلمنیا روی اون f5 میرم ...  وقتشه که استین رو شکست بدم وقتشه به مدیریتش خاتمه بدم... وقتی من اونو شکست بدم بزرگترین لحظه رسلمنیا رقم خواهد خورد..

مایکل کول :

ایا بعد از بازگشت اتوریتی عضوی از اون ها میشی؟

براک لزنر :

من از اول هم اعلام کردم که از تریپل ایچ و همسرش خوشم نمیاد ولی من بیزنس بهتری میخوام که بدون شک تریپل ایچ و همسرش میتونن اونو اداره کنن من برای بیزینس به رسلمنیا قدم میزارم نه برای تریپل ایچ ..

مایکل کول :

دوست داری بعد از رسلمنیا مقابل چه کسی قرار بگیری ؟

براک لزنر :

سوال جالبی پرسیدی...من حریف های زیادی در طول کریرم داشتم اما من حریفم رو بر حسب عملکردشون در شوء ها ارزیابی میکنم. بنابراین میتونم بگم از بین استارهای Myppv بهترین کسی که شایستگی مسابقه با من رو داره شان مایکلز هست چرا که اون چه بخواد چه نخواد ارتباطاتی با جریانات استون کلد و تریپل ایچ داره.

مایکل کول :

در صورت پیروزی تو سمت کمربند میری؟

براک لزنر :

میخوام ببینم چه کسی در رسلمنیا بازیشو خواهد برد پانک؟؟ یا سینا ؟؟ در واقع بعد از پیروزی من کشتی گیر فیسی وجود نداره چون جان سینا یکی از کسانی بود که در تی ال سی به استون کلد کمک کرد بنابراین حتی اگه در رسلمنیا پانک رو شکست بده بعد از پیروزی من اون جایی در این کمپانی نداره. اما اگه پانک سینا رو شکست بده مطمئنا باید خودش رو برای یه نبرد سخت تر دیگه در اکستریم رولز مقابل من آماده کنه.

مایکل کول :

اگر در رسلمنیا مقابل استون کلد شکست بخوری چیکار میکنی ؟

براک لزنر :

شاید یکی از بدترین لحظات زندگیم باشه چون کریرم به اتمام میرسه beast از بین میره...من میتونم با شکست استین همه چیزو تغییر بدم. ترسی از استون کلد ندارم ولی به استون کلد هیچ اعتمادی ندارم. استون کلد در نایت آف چمپیونز به صورت سی ام پانک اسپری فلفل پاشید ( با نیش خند ) اون مثل دخترها میمونه که تا کم میارن ناچارن از وسایل مختلف استفاده کنن اما در رسلمنیا حـــــــــــــتی دستی برای استون کلد نمیمونه که بخواد اسپری و یا هر وسیله ای رو بدست بگیره. من در رسلمنیا رینگ رو میدان جنگ می بینم. مسابقه من و استیوآستین هرگز نمیتونه دوستانه باشه مطمئن باشید همون اول کار ، استون کلد مجبوره ضربات غیر قابل تحملی رو بپذیره.






مطالب مرتبط با این پست
.